Agenda

2 juni 2022 - Bezoek aan Industry 4.0 Maturity Center Aachen

Industry 4.0 Maturity Center nodigt ons uit voor een bezoek aan hun centrum in Aachen. Een centrum vol inspiratie kijkend naar de digitale transformatie. Laat optijd weten of je erbij bent... Want enkel met voldoende deelnemers kan dit doorgaan. Aanmelden kan eenvoudig met een mail naar renske.cox@maketechplatform.nl

Het Industry 4.0 Maturity Center is een wereldwijd actief managementadviesbureau voor de digitale transformatie van producerende bedrijven. Het is een spin-off van de internationaal erkende acatech-studie “Industry 4.0 Maturity Index”. Het centrum ondersteund maakbedrijven bij hun belangrijkste verandering: de digitale transformatie. Ze bundelen specifieke kennis van de sector met methodical excellence in strategieontwikkeling, de begeleiding van transformatieprogramma's, de toepassing van de Industry 4.0 Maturity Index en de kwalificatie van werknemers. Het doel van deze inspirerende organisatie is om de prestaties van MKB bedrijven aanzienlijk te verbeteren en een uitzonderlijke professionele omgeving te creëren voor uitzonderlijke mensen.

Het programma:

15.00 uur: Welkom en introductie van Industry 4.0 Maturity Center Aachen
15:20 uur: Industrie 4.0: Vision and Principle
16:00 uur: Rondleiding door de demo-ruimten in Aachen
16:45 uur: Inzicht in de transformatie: van planning tot realisatie aan de hand van een voorbeeld 
17:30 uur: Get together

Meld je aan via renske.cox@maketechplatform.nl !

Startdatum
2 juni 2022
Starttijd
15:00
Einddatum
2 juni 2022
Eindtijd
18:00
Terug
MakeTech
Nieuws

Kijken in de keuken van een van onze lid bedrijven - Hendrix belettering & reclameproducten

15-12-21

Creativiteit zorgt voor toekomstbestendigheid

Jack Hendrix (Hendrix belettering & reclameproducten)
“Dat je een aantrekkelijk bedrijf bent, kun je al laten zien aan de voordeur.”  

“Alles waar je als bedrijf je naam of logo op wilt hebben, dat ontwerpen en maken wij.” En dat is eigenlijk meer dan dat ‘belettering & reclameproducten’ onder de bedrijfsnaam Hendrix doet vermoeden, geeft ook eigenaar Jack Hendrix toe. Zelf spreekt hij het liefst over het creëren van een totaalbeleving. Sinds de coronacrisis is daar ook steeds meer zijn focus op komen te liggen. Jack: “Wij maken een bedrijf op alle fronten zichtbaar en aantrekkelijk, zowel voor werknemers als klanten.”    

Lees meer
Creativiteit zorgt voor toekomstbestendigheid Jack Hendrix (Hendrix belettering & reclameproducten) “Dat je een aantrekkelijk bedrijf bent, kun je al...

Hoe cybersecure ben jij?

10-12-21

Het klinkt vaak als een ver-van-mijn-bed-show: hackers, gestolen data en ransomware. Maar intussen komt een cybersecurity-aanval steeds dichterbij. Want niet alleen grote bedrijven zijn doelwitten, maar ook het MKB. Hoe voorkom je dat jij de volgende bent?

Lees meer
Het klinkt vaak als een ver-van-mijn-bed-show: hackers, gestolen data en ransomware. Maar intussen komt een cybersecurity-aanval steeds dichterbij. Wa...

Goede voornemens voor 2022

10-12-21

Door de aangescherpte corona-maatregelen kon de bijeenkomst van 9 december helaas niet doorgaan. Maar niet getreurd: voor het komende jaar staan er al drie uitnodigingen bij een aantal inspirerende organisaties voor ons klaar.

Lees meer
Door de aangescherpte corona-maatregelen kon de bijeenkomst van 9 december helaas niet doorgaan. Maar niet getreurd: voor het komende jaar staan er al...

Collectieve campagne: Trots op onze regio - ADMESY

08-12-21

Er worden veel mooie producten gemaakt in onze regio. Iets om trots op te zijn! Maar hoeveel mensen weten dit? Laten we daar samen verandering in brengen... Dit doen we door samen met Keyport een campagne te organiseren. Keyport, de ondernemende regio. In deze campagne gaan we video's opnemen van verschillende bedrijven in de regio, waar enorm bekende partijen voor kiezen.

Deze maand: Admesy!

Lees meer
Er worden veel mooie producten gemaakt in onze regio. Iets om trots op te zijn! Maar hoeveel mensen weten dit? Laten we daar samen verandering in bren...

Kijken in de keuken van een van onze lid bedrijven - Briggs & Stratton

09-11-21

In contact blijven met klanten in coronatijd; “We hebben veel energie gestoken in de communicatie met onze distributeurs.”

Lees meer
In contact blijven met klanten in coronatijd; “We hebben veel energie gestoken in de communicatie met onze distributeurs.”

Keyport-webbanner-algemeen300x250px-loop.gif

Stichting maketech 2020, Postbus 950, 6000 AZ Weert
Menu