Agenda

4 maart 2020 | Ledenbijeenkomst Rockwool Roermond

Iedereen kent ROCKWOOL steenwol maar weet u ook dat deze steenwol behalve isolerend en energiebesparend ook buitengewoon brandveilig is? Of wist u dat een aanzienlijk deel van de productie bij ROCKWOOL in geheel andere toepassingen dan de (woning)bouw toegepast worden? En weet je ook dat ROCKWOOL al jaren bezig is met milieuvriendelijk produceren?

Uiteraard hebben de huidige trends en ontwikkelingen op klimaatgebied een positieve impact op energiebesparingsmaatregelen en daarmee op de markt voor isolatie maar anderzijds betekent dit ook dat je als fabrikant moet kijken naar de impact die de eigen processen op onze omgeving en het klimaat heeft.  Kom kijken in “de keuken” van ROCKWOOL en laat u meenemen in de maatregelen die ROCKWOOL heeft genomen met betrekking tot sustainability. Daartoe zijn tien van de zeventien 'Sustainable Development Goals' (Duurzame Ontwikkelingsdoelen om de wereld tot 'een betere plek te maken in 2030'), vertaald naar interne doelstellingen. 

We kunnen leren van ROCKWOOL en de praktische handreikingen morgen toepassen bij ons eigen bedrijf. Hiermee dragen we bij aan sustainability en besparen we uiteindelijk ook kosten.

Programma:

15:30 uur          Ontvangst met koffie en vlaai
15:45 uur          Opening door Jos Dumoulin en introductie ROCKWOOL
16:05 uur          Fabrieksbezoek  
17:15 uur          Sustainability, own house in order (presentatie)
17:45 uur          Netwerken
18:30 uur          Afsluiting

Startdatum
4 maart 2020
Starttijd
15:30
Einddatum
4 maart 2020
Eindtijd
18:30
Terug
MakeTech
Nieuws

Kijken in de keuken van een van onze lid bedrijven - Hendrix belettering & reclameproducten

15-12-21

Creativiteit zorgt voor toekomstbestendigheid

Jack Hendrix (Hendrix belettering & reclameproducten)
“Dat je een aantrekkelijk bedrijf bent, kun je al laten zien aan de voordeur.”  

“Alles waar je als bedrijf je naam of logo op wilt hebben, dat ontwerpen en maken wij.” En dat is eigenlijk meer dan dat ‘belettering & reclameproducten’ onder de bedrijfsnaam Hendrix doet vermoeden, geeft ook eigenaar Jack Hendrix toe. Zelf spreekt hij het liefst over het creëren van een totaalbeleving. Sinds de coronacrisis is daar ook steeds meer zijn focus op komen te liggen. Jack: “Wij maken een bedrijf op alle fronten zichtbaar en aantrekkelijk, zowel voor werknemers als klanten.”    

Lees meer
Creativiteit zorgt voor toekomstbestendigheid Jack Hendrix (Hendrix belettering & reclameproducten) “Dat je een aantrekkelijk bedrijf bent, kun je al...

Hoe cybersecure ben jij?

10-12-21

Het klinkt vaak als een ver-van-mijn-bed-show: hackers, gestolen data en ransomware. Maar intussen komt een cybersecurity-aanval steeds dichterbij. Want niet alleen grote bedrijven zijn doelwitten, maar ook het MKB. Hoe voorkom je dat jij de volgende bent?

Lees meer
Het klinkt vaak als een ver-van-mijn-bed-show: hackers, gestolen data en ransomware. Maar intussen komt een cybersecurity-aanval steeds dichterbij. Wa...

Goede voornemens voor 2022

10-12-21

Door de aangescherpte corona-maatregelen kon de bijeenkomst van 9 december helaas niet doorgaan. Maar niet getreurd: voor het komende jaar staan er al drie uitnodigingen bij een aantal inspirerende organisaties voor ons klaar.

Lees meer
Door de aangescherpte corona-maatregelen kon de bijeenkomst van 9 december helaas niet doorgaan. Maar niet getreurd: voor het komende jaar staan er al...

Collectieve campagne: Trots op onze regio - ADMESY

08-12-21

Er worden veel mooie producten gemaakt in onze regio. Iets om trots op te zijn! Maar hoeveel mensen weten dit? Laten we daar samen verandering in brengen... Dit doen we door samen met Keyport een campagne te organiseren. Keyport, de ondernemende regio. In deze campagne gaan we video's opnemen van verschillende bedrijven in de regio, waar enorm bekende partijen voor kiezen.

Deze maand: Admesy!

Lees meer
Er worden veel mooie producten gemaakt in onze regio. Iets om trots op te zijn! Maar hoeveel mensen weten dit? Laten we daar samen verandering in bren...

Kijken in de keuken van een van onze lid bedrijven - Briggs & Stratton

09-11-21

In contact blijven met klanten in coronatijd; “We hebben veel energie gestoken in de communicatie met onze distributeurs.”

Lees meer
In contact blijven met klanten in coronatijd; “We hebben veel energie gestoken in de communicatie met onze distributeurs.”

Keyport-webbanner-algemeen300x250px-loop.gif

Stichting maketech 2020, Postbus 950, 6000 AZ Weert
Menu