Agenda

Ontbijtbijeenkomst - Ontwikkel een 5 tot 10 jarige strategie voor je bedrijf op een paar A4

Na een succecvolle ontbijtsessie op 12 december jl. is het tijd voor vervolg. Ik nodig je graag uit voor een ontbijtbijeenkomst op 19 februari 2020. Het thema is jouw strategie voor de komende 5 tot 10 jaren.


Je bent ondernemer. Je bent ambitieus. Maar heb je je ambitie ook concreet gemaakt? Waar staat jij en / of je bedrijf over 5 of 10 jaar? En als je dat al concreet hebt, weet je dan ook hoe je die ambitie gaat realiseren? Welke strategie je hiervoor gaat hanteren. En als je die strategie dan al helder hebt, kennen je medewerkers en partners die strategie dan wel voldoende? Want ondernemen doe je niet alleen. En als de partijen waarmee je onderneemt je strategie onvoldoende kennen, dan zullen ze hun werk niet optimaal in het teken van jouw strategie kunnen inrichten.

Het ontwikkelen en aan het papier toevertrouwen van je strategie lijkt een ingewikkeld proces. Dat is het ook, maar er is nu een aanpak beschikbaar die je helpt om dit complexe proces in een paar stappen te doorlopen. De aanpak heet Business Roadmaps. Ondernemers die in de Keyport2020-regio ondernemen, krijgen nu subsidie om aan dit programma deel te nemen.

Tijdens de ontbijtsessie krijg je de Business Roadmaps aanpak niet alleen toegelicht. Je gaat er ook al mee aan de slag. Bevalt de aanpak je? Dan kun je er voor kiezen om met subsidie aan het programma te gaan deelnemen. Dat lichten we tijdens de ontbijtbijeenkomst verder toe.
We verwachten op korte termijn met een eerste groep ondernemers uit de maakindustrie aan de slag te gaan met ons programma.Er zijn nog enkele stoelen vrij.


De ontbijtsessie is : 19 februari 2020

Aanvangstijd: 07:30 uur en de bijeenkomst duurt tot 10:00 uur.
Locatie: wordt nog bepaald

Interesse: mail naar Eric Drossaert

Startdatum
19 februari 2020
Starttijd
07:30
Einddatum
19 februari 2020
Eindtijd
10:00
Terug
MakeTech
Nieuws

Kijken in de keuken van een van onze lid bedrijven - Hendrix belettering & reclameproducten

15-12-21

Creativiteit zorgt voor toekomstbestendigheid

Jack Hendrix (Hendrix belettering & reclameproducten)
“Dat je een aantrekkelijk bedrijf bent, kun je al laten zien aan de voordeur.”  

“Alles waar je als bedrijf je naam of logo op wilt hebben, dat ontwerpen en maken wij.” En dat is eigenlijk meer dan dat ‘belettering & reclameproducten’ onder de bedrijfsnaam Hendrix doet vermoeden, geeft ook eigenaar Jack Hendrix toe. Zelf spreekt hij het liefst over het creëren van een totaalbeleving. Sinds de coronacrisis is daar ook steeds meer zijn focus op komen te liggen. Jack: “Wij maken een bedrijf op alle fronten zichtbaar en aantrekkelijk, zowel voor werknemers als klanten.”    

Lees meer
Creativiteit zorgt voor toekomstbestendigheid Jack Hendrix (Hendrix belettering & reclameproducten) “Dat je een aantrekkelijk bedrijf bent, kun je al...

Hoe cybersecure ben jij?

10-12-21

Het klinkt vaak als een ver-van-mijn-bed-show: hackers, gestolen data en ransomware. Maar intussen komt een cybersecurity-aanval steeds dichterbij. Want niet alleen grote bedrijven zijn doelwitten, maar ook het MKB. Hoe voorkom je dat jij de volgende bent?

Lees meer
Het klinkt vaak als een ver-van-mijn-bed-show: hackers, gestolen data en ransomware. Maar intussen komt een cybersecurity-aanval steeds dichterbij. Wa...

Goede voornemens voor 2022

10-12-21

Door de aangescherpte corona-maatregelen kon de bijeenkomst van 9 december helaas niet doorgaan. Maar niet getreurd: voor het komende jaar staan er al drie uitnodigingen bij een aantal inspirerende organisaties voor ons klaar.

Lees meer
Door de aangescherpte corona-maatregelen kon de bijeenkomst van 9 december helaas niet doorgaan. Maar niet getreurd: voor het komende jaar staan er al...

Collectieve campagne: Trots op onze regio - ADMESY

08-12-21

Er worden veel mooie producten gemaakt in onze regio. Iets om trots op te zijn! Maar hoeveel mensen weten dit? Laten we daar samen verandering in brengen... Dit doen we door samen met Keyport een campagne te organiseren. Keyport, de ondernemende regio. In deze campagne gaan we video's opnemen van verschillende bedrijven in de regio, waar enorm bekende partijen voor kiezen.

Deze maand: Admesy!

Lees meer
Er worden veel mooie producten gemaakt in onze regio. Iets om trots op te zijn! Maar hoeveel mensen weten dit? Laten we daar samen verandering in bren...

Kijken in de keuken van een van onze lid bedrijven - Briggs & Stratton

09-11-21

In contact blijven met klanten in coronatijd; “We hebben veel energie gestoken in de communicatie met onze distributeurs.”

Lees meer
In contact blijven met klanten in coronatijd; “We hebben veel energie gestoken in de communicatie met onze distributeurs.”

Keyport-webbanner-algemeen300x250px-loop.gif

Stichting maketech 2020, Postbus 950, 6000 AZ Weert
Menu